De nieuwe generatie Toyota C-HR heeft haar weg naar Mengelers Automotive Limburg gevonden en is nu te bewonderen in een van onze showrooms, Kom gerust eens langs of probeer de auto zelf eens uit via een gratis proefrit. Toyota maakt onlangs alle prijzen bekend van de nieuwe Toyota C-HR. Ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in Europa, volledig gericht op de Europese klant. De nieuwe Toyota C-HR is te bestellen vanaf € 37.295,- of v.a. € 499,- p/m (o.b.v. 72 maanden en 60.000 km).
High power plug-in Hybrid
Waar de Toyota C-HR voorheen verkrijgbaar was met twee hybride aandrijflijnen, krijgt het nieuwe model er een derde variant bij: de 2.0 High Power Plug-in Hybrid met 164 kW (223 pk). De 2.0 High Power Plug-in Hybrid – een best-in-class aandrijflijn – heeft een dubbel DNA. Hij biedt moeiteloos volledig elektrisch EV-rijden voor dagelijks gebruik en zeer efficiënte hybride-elektrische prestaties voor langere ritten. De aandrijflijn levert een ontspannen rijervaring, met echte EV-capaciteit met een zeer concurrerende actieradius en met Regeneration Boost – een “one pedal”-achtige rijervaring – met drie bedieningsniveaus – ideaal in druk stadsverkeer. De aandrijflijn past ook automatisch de rijmodus aan om de efficiëntie te optimaliseren en herkent de beste momenten om energie terug te winnen wanneer je een route volgt via het navigatiesysteem van de auto.
Dankzij de introductie van een nieuwe geofencing-functie schakelt de Plug-in Hybrid automatisch over op EV-werking wanneer de auto een lage-emissiezone (LEZ) binnenrijdt, waarbij het batterijverbruik tijdens de hele reis wordt geoptimaliseerd.
De Toyota C-HR wordt als Plug-in Hybrid standaard geleverd met stoelverwarming voor de voorstoelen, stuurwielverwarming en Climate Control voorzien van een warmtepomp. Ook wordt hij geleverd met twee oplaadkabels van 7,5 meter.
Met zijn concept car-achtige design, naadloze digitale gebruikerservaring, volledig geëlektrificeerde aandrijflijn en wendbare rijdynamiek heeft de nieuwe Toyota C-HR de kwaliteiten om zijn positie als iconisch model te behouden, nieuwe klanten aan te trekken en het merk Toyota verder te versterken.