Lexus ES
- Apple Carplay/Android Auto
- electronic climate controle
- elektrisch schuif-/kanteldak
- Graphite Black (223)
- Lexus Premium navigatiesysteem met 12.3" multimedia scherm (NAV1)
- lichtmetalen velgen 18"
Kenteken | NL X-946-PG |
---|---|
Carrosserie | Sedan |
Bouwjaar | 2024 |
Kleur | Graphite black metallic (zwart metallic) |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 4 |
---|---|
Acceleratie | 8,9 s |
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 2487 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 09-01-2024 |
Gewicht | 1655 Kg |
Koppel | 221 Nm |
---|---|
Motorinhoud | 2.5 Liter |
Verbruik per 100 km | 5,3 Liter |
Vermogen | 217 pk (160 kw) |
---|
Apple Carplay/Android Auto |
electronic climate controle |
elektrisch schuif-/kanteldak |
Graphite Black (223) |
Lexus Premium navigatiesysteem met 12.3" multimedia scherm (NAV1) |
lichtmetalen velgen 18" |
voorstoelen verwarmd |
achteropkomend verkeer waarschuwing |
achterspoiler |
achteruitrij assistent |
achteruitrijcamera |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun achter |
armsteun voor |
audio installatie |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
binnenspiegel automatisch dimmend |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
bots herkenning en activatie |
bots waarschuwing systeem |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
connected services |
cruise control adaptief met Stop&Go |
DAB ontvanger |
dimlichten automatisch |
dodehoek detectie |
draadloze telefoonlader |
elektrische ramen achter |
elektrische ramen voor |
elektrisch verstelbare stuurkolom |
elektrisch verstelbare voorstoel(en) |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
extra getint glas |
grootlichtassistent |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
keyless entry |
keyless start |
knie airbag(s) |
koplampen adaptief |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
lederen stuurwiel |
lederen versnellingspook |
LED koplampen |
lendesteunen (verstelbaar) |
multimedia-voorbereiding |
multimedia scherm groot |
parkeersensor achter |
parkeersensor voor |
passagiersairbag |
regensensor |
rijstrooksensor met correctie |
ruitensproeiers verwarmbaar |
spraakbediening |
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
stuurwiel multifunctioneel |
stuurwiel verwarmd |
verkeersbord detectie |
volledig digitaal instrumentenpaneel |
warmtewerend glas |
zelfstandige rijstrookwissel |
zij airbag(s) achter |
zij airbag(s) voor |

100% onderhouden Weblabel
- Deze auto heeft een volledige onderhoudshistorie die is uitgevoerd zoals de fabrikant heeft voorgeschreven
- Daardoor weet u dat er op dit moment geen sprake is van achterstallig onderhoud
- De onderhoudshistorie is gecheckt en beoordeeld als sluitend door een deelnemer van 100% onderhouden
- Let op het juiste kenteken van de auto en of de datum waarop dit 100% Weblabel is verstrekt recent is
- De geldigheid van het 100% label is op te vragen bij de stichting. Vraag ernaar als u meer van de auto wilt weten!
- De Stichting 100% onderhouden is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van door het autobedrijf of derden ingevoerde of ingevoerde onjuiste gegevens

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.