Mitsubishi ASX
- afwijkende dakkleur
- elektrisch glazen panorama-dak
- elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- lederen bekleding
- Sunrise Red
Kenteken | NL GDX-84-K |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2024 |
Kleur | Sunrise Red Metallic |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Leder |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 9,9 s |
Afmetingen in cm (L B H) | 423 X 180 X 161 |
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
---|---|
Cilinderinhoud | 1598 CC |
Datum deel 1a | 01-07-2024 |
Gewicht | 1351 Kg |
---|---|
Koppel | 148 Nm |
Max trekgewicht | 750 Kg |
Motorinhoud | 1.6 Liter |
---|---|
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
Verbruik per 100 km | 4,6 Liter |
Vermogen | 93 pk (69 kw) |
---|
afwijkende dakkleur |
elektrisch glazen panorama-dak |
elektrisch verstelbare voorstoel(en) |
lederen bekleding |
Sunrise Red |
achterbank in delen neerklapbaar |
achterruitverwarming |
achterspoiler |
achteruitrijcamera |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Apple Carplay/Android Auto |
armsteun voor |
audio installatie premium |
Autonomous Emergency Braking |
bagagedek |
Bandenreparatieset |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
binnenspiegel automatisch dimmend |
bots waarschuwing systeem |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
buitenspiegels verwarmbaar |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
chroom delen exterieur |
connected services |
cruise control adaptief |
dimlichten automatisch |
dodehoek detectie |
draadloze telefoonlader |
electronic climate controle |
elektrische ramen achter |
elektrische ramen voor |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
extra getint glas |
glans exterieur delen |
grootlichtassistent |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
hoofdsteunen achter |
Instructieboekjes aanwezig |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
LED koplampen |
lendesteunen (verstelbaar) |
lichtmetalen velgen 18" |
multimedia scherm klein |
multimedia scherm middel |
navigatiesysteem |
parkeersensor achter |
parkeersensor voor |
passagiersairbag |
RDW-leges |
regensensor |
rijstrooksensor |
rijstrooksensor met correctie |
Rookvrij |
sfeerverlichting |
side-skirts |
stuurwiel verwarmd |
verkeersbord detectie |
volledig digitaal instrumentenpaneel |
Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar |
voorstoelen verwarmd |
zij airbag(s) voor |

100% onderhouden Weblabel
- Deze auto heeft een volledige onderhoudshistorie die is uitgevoerd zoals de fabrikant heeft voorgeschreven
- Daardoor weet u dat er op dit moment geen sprake is van achterstallig onderhoud
- De onderhoudshistorie is gecheckt en beoordeeld als sluitend door een deelnemer van 100% onderhouden
- Let op het juiste kenteken van de auto en of de datum waarop dit 100% Weblabel is verstrekt recent is
- De geldigheid van het 100% label is op te vragen bij de stichting. Vraag ernaar als u meer van de auto wilt weten!
- De Stichting 100% onderhouden is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van door het autobedrijf of derden ingevoerde of ingevoerde onjuiste gegevens

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.